Deklaracja dostępności
XMLTreść
Treści niedostępne cyfrowo:
- część z opublikowanych zdjęć, grafik i wykresów nie posiada opisu alternatywnego,
- filmy nie posiadają napisów dla osób niesłyszących,
- część plików nie jest dostępna cyfrowo,
- linki, prowadzące do serwisów zewnętrznych, otwierają się w nowym oknie,
- niektóre dokumenty zamieszczone są w formie skanów graficznych
Wyłączenia:
- multimedia opublikowane przed 23 września 2020 r. są wyłączone z obowiązku zapewniania dostępności,
- dokumenty opublikowane przed dniem 23 września 2018 r. są wyłączone z obowiązku zapewniania dostępności,
- mapy są wyłączone z obowiązku zapewniania dostępności,
- pliki wytworzone przez inne podmioty niż Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej TRZEBNICA - ERGO Sp. z o.o. i przekazane do publikacji w formie papierowej lub skanów, nie są dostępne z uwagi na brak dostępu do danych źródłowych,
- treści archiwalne, niewykorzystywane do realizacji bieżących zadań są wyłączone z obowiązku zapewniania dostępności.
Link do dokumentu z analizą o nadmiernym obciążeniu: Data sporządzenia Deklaracji Dostępności: 2022-08-31Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2024-04-15Data ostatniego przeglądu deklaracji: 2024-04-15Osoba odpowiedzialna za treść Deklaracji: Maria Spalińska- Prezes Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej TRZEBNICA - ERGO Sp. z o.o.Deklarację sporządzono na podstawie: zewnetrznaNazwa podmiotu zewnętrznego, który przeprowadził badanie dostępności: Imię i nazwisko osoby odpowiedzialnej za kontakt w sprawie niedostępności: Karolina KosmalaAdres poczty elektronicznej osoby kontaktowej: sekretariat@ergo.trzebnica.plNumer telefonu do osoby kontaktowej: 71 310 99 56Opis procedury wnioskowo-skargowej:
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji.
Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.
W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna:- Osoba ze szczególnymi potrzebami powinna kierować się do Biura Obsługi Klienta gdzie zostanie przywołany pracownik, który udzieli pomocy danej osobie
- Możliwość wejścia do budynku osoby korzystającej z psa asystującego
- Miejsce parkingowe dla osób ze szczególnymi potrzebami znajduje się przy wejściu głównym do budynku Spółki
- W wypadku ewakuacji budynku wyznaczeni pracownicy udzielą pomocy w opuszczeniu budynku osobom ze szczególnymi potrzebami
- Spółka nie zapewnia możliwości skorzystania z usług tłumacza języka migowego lub online